Het BeterDichtbij platform voor patiënten en zorgverleners is tijdelijk onbereikbaar i.v.m. storing. Er wordt gewerkt aan een oplossing, excuses voor het ongemak.

Helpdeskmedewerker (zorg)

Zoek je een actieve functie in een enthousiast team waarbij je mensen elke dag verder helpt? Ben je op zoek naar een fijne en stabiele baan die je goed kunt combineren met bijvoorbeeld deeltijdstudie, je thuissituatie of andere projecten? Wil je meewerken aan het uitbouwen en verder ontwikkelen van een mooie digitale dienst in de zorg die elke dag vol in gebruik is? Samen zorg makkelijker maken voor iedereen! Daar werken we elke dag aan met BeterDichtbij, en jij kunt daar ook aan bijdragen als nieuwe collega in ons servicedeskteam!

Video: ontmoet jouw toekomstige collega's

Jelske Smeding servicedesk medewerker BeterDichtbij

Solliciteren bij BeterDichtbij?

Wil je meer weten over deze functie of ervoor gaan? Bel Celine (06 30 97 65 00) of stuur een e-mail met je vragen of korte CV naar info@beterdichtbij.nl.

Wat doet een helpdeskmedewerker bij BeterDichtbij?

Als helpdeskmedewerker ben je samen met je collega hét gezicht en de stem van BeterDichtbij naar gebruikers toe die de BeterDichtbij dienst gebruiken. Dit zijn zowel patiënten als zorgverleners die ons platform gebruiken.

  • Heeft een patiënt hulp nodig bij het activeren van de BeterDichtbij app of bijvoorbeeld bij het opnieuw instellen van een pincode? Jij helpt iedereen graag die contact opneemt met onze servicedesk! (telefonisch, e-mail, chat)
  • Jij bent de stem van onze eindgebruikers! Je signaleert verbeteringen voor ons platform en de BeterDichtbij app, en stemt dit dan ook graag af met andere BeterDichtbij collega’s

En verder: Samen maken we een succes van het platform. Heb je een idee of wil je een project oppakken? laat het weten en we maken er ruimte voor.

Welke vaardigheden heb je nodig?

  • Je werkt klant- en servicegericht en kan je goed inleven in de eindgebruiker of situatie.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en beschikt over communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen telefonische en schriftelijke afhandeling van vragen.
  • Het lukt jou om bij drukte goed het overzicht te houden en je bent in staat de juiste prioriteiten te stellen.

Jelske Smeding“Ik ben trots dat ik deel mag maken van zo’n enthousiast, gedreven en innovatief team en dat we samen de communicatie in de zorg beter kunnen maken. Zelf heb ik vaak genoeg dat er na een bezoek bij de dokter nog veel vragen door mijn hoofd spoken. Een app als BeterDichtbij biedt uitkomst!”

 

Meer informatie over BeterDichtbij kun je hier lezen, en hier vind je enkele van de vele enthousiaste ervaringen.

Waarom werken bij BeterDichtbij?

BeterDichtbij biedt je allereerst een leuke functie in een gezellig en gedreven team. Je werkt mee aan een mooie, snelgroeiende dienst in de zorg. Een antwoord van je eigen ziekenhuis of andere zorgorganisatie heeft grote waarde voor veel mensen. Jij werkt eraan mee dat steeds meer mensen van BeterDichtbij gebruik kunnen maken en dat onze dienst zich blijft ontwikkelen.

Als bedrijf bieden we je: 

  • Een contract voor 24-32 uur per week (andere uren en weekindeling in overleg).
  • Standaard 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40 uur) met de mogelijkheid tot het bijkopen van extra dagen.
  • Een salaris tussen de 2.300 en 2.800 euro per maand (bruto bij 40 uur), passend bij jouw ervaring en functie.
  • Laptop, koptelefoon en een fijn groot scherm van BeterDichtbij om ook thuis prettig te kunnen werken.
  • Vergoeding voor je internet thuis, mobiele telefoonkosten, reiskosten, sportschool abonnementskosten én deelname aan de pensioenregeling van BeterDichtbij.
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en bijwonen van een congres om bij te blijven met nieuwe ontwikkelingen en je eigen groei.
  • Volop ruimte voor inbreng van je eigen ideeën voor het verbeteren van onze servicedesk, onze manier van werken en de doorontwikkeling van ons platform en de BeterDichtbij app.
  • Flexibele feestdagen: jij bepaalt zelf of je met bijvoorbeeld kerst werkt of die dag ruilt met een andere dag die belangrijk is voor jou.
  • Mogelijkheid tot een fiets van de zaak! 🚲
  • Gezellige teamuitjes, als je wilt, met het hele BeterDichtbij team. En natuurlijk een cadeautje voor je verjaardag 😉

Over BeterDichtbij

Met BeterDichtbij kunnen ziekenhuizen en zorgorganisaties op eenvoudige en veilige wijze digitaal communiceren met hun patiënten. Artsen, verpleegkundigen en poli-assistenten gebruiken vanuit hun eigen zorgsysteem het BeterDichtbij platform en consumenten gebruiken de BeterDichtbij app. Gemak, service en schaal zijn onze kernwoorden voor de doorontwikkeling van onze dienst en het platform. Alle Nederlanders moeten er gebruik van kunnen maken en zorgverleners moeten er op een prettige manier mee kunnen werken tijdens hun drukke baan in de zorg.

We zijn een jonge organisatie (gestart in januari 2018) en maken een mooie ontwikkeling door. Inmiddels zetten al 45+ ziekenhuizen en zorgorganisaties BeterDichtbij actief in. En we blijven groeien! Ons team bestaat nu uit bijna 33 mensen in vaste dienst, en we worden verder ondersteund door enkele gedreven freelancers. Daarbij werken we intensief samen met een vaste set aan professionele partnerbedrijven.

Heb jij interesse in deze functie?

We zien je sollicitatie graag tegemoet! Bel Celine (06 30 97 65 00) of stuur een e-mail met je vragen of korte CV naar info@beterdichtbij.nl.

Ik wil graag teruggebeld worden