Helpdeskmedewerker zorg (avond/weekend)
Ben je opzoek naar een fijne baan die je goed kunt combineren met je opleiding of waarbij je flexibele uren en dagen kan werken? Wil je meewerken aan het uitbouwen en verder ontwikkelen van een mooie digitale dienst in de zorg die elke dag vol in gebruik is? Samen zorg makkelijker maken voor iedereen! Daar werken we elke dag aan met BeterDichtbij, en jij kunt daar ook aan bijdragen als nieuw collega in ons eigen servicedeskteam!
Wat bieden we jou?
- Goed salaris tussen de € 13,00 en € 14,00 per uur.
- Gemiddeld werk je 8-12 uur per week en in overleg meer, bijvoorbeeld in vakanties.
- Je werkt vooral vanuit huis en soms vanuit het kantoor in Utrecht. En uiteraard kan je altijd je vragen stellen aan een van je collega’s.
- 25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband én 8% vakantiegeld ieder jaar.
- Vergoeding voor je internet thuis, reiskosten, sportschool abonnementskosten (als je dat wilt) en deelname aan de pensioenregeling van BeterDichtbij.
- Energieke werksfeer in een klein team met leuke collega’s (incl. regelmatig etentjes en uitjes als je het leuk vindt)
- Flexibele bijbaan: je geeft per week je eigen beschikbaarheid op.
- Ruimte voor inbreng van je eigen ideeën voor het verbeteren van onze servicedesk, onze manier van werken en de doorontwikkeling van ons platform en de BeterDichtbij app.
- Niet verplicht, maar etentjes en leuke uitjes met het hele BeterDichtbij team. En natuurlijk een cadeautje voor je eigen verjaardag 🙂
Servicedeskmedewerker in het kort:
- Service is één van de allerbelangrijkste pijlers van ons succes. En jij kunt daar een sleutelrol in spelen!
- Je helpt patiënten met vragen over BeterDichtbij in het activeren en gebruiken van de app en staat zorgverleners (artsen, verpleegkundigen, poli-assistenten) te woord
- Je werkt 8 tot 12 uur per week en in overleg meer in bijvoorbeeld vakanties
- Werktijden zijn met name in de avonden (18.30 – 21.00 uur) en weekenden (12.00 – 17.00 uur)
“BeterDichtbij is een moderne toepassing waarmee de communicatie tussen arts en patiënten veel makkelijker wordt. Ik vind het mooi dat ik daar een bijdrage aan kan leveren als servicedeskmedewerker. Gewoon vanuit huis en met persoonlijke begeleiding als ik dat nodig heb.”
Meer informatie over BeterDichtbij kun je hier lezen, en hier vind je enkele van de vele enthousiaste ervaringen.
Wat doet een helpdesk medewerker bij ons?
Als helpdeskmedewerker ben je samen met je collega hét gezicht en de stem van BeterDichtbij naar gebruikers die de BeterDichtbij dienst gebruiken. Dit zijn zowel patiënten als zorgverleners die ons platform gebruiken.
- Je werkt als avond-weekendmedewerker tussen de 8 en 12 uur per week. Dit doe je voornamelijk doordeweeks van 18.30 – 21.00 uur en in het weekend van 12.00 – 17.00 uur.
- Heeft een patiënt hulp nodig bij het activeren van de BeterDichtbij app of bijvoorbeeld bij het opnieuw instellen van een pincode? Jij helpt iedereen graag die contact opneemt met onze servicedesk! (telefonisch, e-mail, chat)
- Jij bent de stem van onze eindgebruikers! Je signaleert verbeteringen voor ons platform en de BeterDichtbij app, en stemt dit dan ook graag af met andere BeterDichtbij collega’s.
En verder: Samen maken we een succes van het platform. Heb je een idee of wil je een project oppakken? laat het weten en we maken er ruimte voor.
Wie ben jij?
- Je werkt klant- en servicegericht en kan je goed inleven in de eindgebruiker of situatie.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en beschikt over communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
- Je kunt makkelijk schakelen tussen telefonische en schriftelijke afhandeling van vragen.
- Het lukt jou om bij drukte goed het overzicht te houden en je bent in staat de juiste prioriteiten te stellen.
Vragen of interesse?
We zien je sollicitatie graag tegemoet! Bel Celine (06 30 97 65 00) of stuur een e-mail met je vragen of korte CV naar info@beterdichtbij.nl.
Ik wil graag teruggebeld worden