Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Ook Thuiszorg Pantein zet BeterDichtbij in voor contact met cliënten

Pantein is de eerste zorgorganisatie in Nederland die de app BeterDichtbij zowel inzet in het ziekenhuis als in de thuiszorg. Maasziekenhuis Pantein maakt al een tijd succesvol gebruik van BeterDichtbij, en sinds kort is ook Thuiszorg Pantein aangesloten op BeterDichtbij.

Veilig appen en beeldbellen

De ervaringen van artsen en zorgverleners met BeterDichtbij bij Pantein zijn heel positief. Sinds kort zijn ook de zorgverleners van Thuiszorg Pantein digitaal in contact via BeterDichtbij, om te appen én te beeldbellen. Dit is een uitkomst voor mensen die bijvoorbeeld na een gesprek met een zorgverlener alsnog een vraag hebben of onzeker zijn over hun gezondheid. Ook is het een uitkomst voor patiënten die slecht ter been zijn, die hoeven niet voor een consult langs te komen.

De patiënt aan het woord

Eén van de cliënten van Thuiszorg Pantein die als eerste gebruik maakte van BeterDichtbij, deelt graag zijn ervaring. Want hij is heel positief over het beeldbellen. “Het is eenvoudig. Ik kreeg een uitnodiging van mijn zorgverlener en hoefde alleen maar op een knopje te drukken op de iPad. Toen was er verbinding”, aldus meneer. Pantein zal de komende periode meer cliënten in Cuijk de mogelijkheid van BeterDichtbij aanbieden en het daarna verder uitbreiden naar andere plaatsen. De verwachting is dat cliënten deze service als een welkome aanvulling zullen ervaren.

Eerste zorgverlener die beeldbellen actief inzet

Thuiszorg PanteinPantein was de eerste zorgorganisatie die beeldbellen actief is gaan inzetten om in contact te zijn met haar patiënten. Inmiddels maken steeds meer zorgorganisaties gebruik van de extra optie beeldbellen. Bijna iedere week melden er zich zorgorganisaties om met ons hierover te spreken. Een resultaat waar wij als team erg trots op zijn.

Samen de zorg makkelijker maken staat voor ons nadrukkelijk namelijk voor een actieve samenwerking met onze klanten, partners en de andere aanwezige partijen in de zorgsector. Ook met uw organisatie!