Op dit moment is het BeterDichtbij platform tijdelijk niet bereikbaar, i.v.m. gepland onderhoud. Vanaf zaterdagmiddag 7 november kunt u BeterDichtbij weer gebruiken.

Meer dan 1000 gesprekken gevoerd tussen artsen en patiënten van Ikazia, via BeterDichtbij

In het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam zijn het afgelopen jaar al meer dan 1000 gesprekken gevoerd tussen artsen en patiënten via BeterDichtbij. Een mooie mijlpaal. Als extra service naar patiënten die in behandeling zijn van het Rotterdamse ziekenhuis, is de Patiënt Journey app gekoppeld in de BeterDichtbij app. Hiermee kunnen zij meer te weten komen over hun behandeling of operatie en tegelijkertijd eenvoudig in contact komen met hun behandelaar.

Mijlpalen zijn er om gevierd te worden. BeterDichtbij trakteerde daarom alle afdelingen, die aan deze 1000 gesprekken hebben meegewerkt, op heerlijke chocolade van Tony’s Chocolonely.

Bent u in behandeling in het Ikazia? Dan kunt u op elk moment van de dag, snel en makkelijk, vragen stellen aan uw arts of andere zorgverlener via de BeterDichtbij app. Kijk voor meer informatie op de website van Ikazia of vraag er naar bij de polikliniek waar u onder behandeling bent.