Hoe kunnen wij je helpen?
Online lunchsessie: Slim verder met BeterDichtbij
Tijdens de sessie delen zorgprofessionals uit verschillende zorgorganisaties en ziekenhuizen inspirerende praktijkverhalen en slimme tips. Ook staat het BeterDichtbij team klaar om al jullie vragen te beantwoorden. Dus, pak je broodje erbij en zet de sessie snel in je agenda!
Nieuw: minicursus Digitaal communiceren in de zorg
Hoe breng jij als zorgprofessional je boodschap digitaal goed over? En hoe stem je je communicatie af op verschillende generaties? Deze minicursus bied je twee cursusvideo’s en een hand-out met praktische tips aan. De cursus is ontwikkeld samen met communicatiebureau Digital Minds met veel ervaring in de zorg.
Kennisvideo's
Veelgestelde vragen
-
Hoe los ik een activatiemelding op?
Berichten versturen en beeldbellen is mogelijk als de patiënt BeterDichtbij geactiveerd heeft. Is dat nog niet gebeurd of zie je een melding in je gespreksoverzicht? Je lost dit op in drie eenvoudige stappen.
-
Hoe werkt het gespreksoverzicht?
In het gespreksoverzicht binnen het BeterDichtbij platform kan je alle patiëntgesprekken terugvinden. Kan je een gesprek niet meer terugvinden in het BeterDichtbij platform? Hier lees je hoe je een gesprek kan opzoeken.
-
Hoe zet ik een patiëntgesprek om naar een contactpersoongesprek?
Is er een BeterDichtbij gesprek aangemaakt, maar verloopt het contact niet met de patiënt zelf maar met een contactpersoon? Dan kan je het gesprek eenvoudig omzetten naar een contactpersoongesprek.
-
Ik kan niet inloggen in het BeterDichtbij platform
Heb je BeterDichtbij nog niet eerder gebruikt en krijg je de foutmelding “Geen actieve instanties” als je probeert in te loggen? We leggen graag uit wat je hieraan kunt doen.
-
Ik krijg een foutmelding bij het aanmaken van een gesprek, hoe kan dit?
Wordt er bij het aanmaken van een nieuw gesprek met een patiënt een foutmelding weergeven? We leggen graag uit hoe dit komt.
-
Het is niet mogelijk om de contactgegevens van de patiënt aan te passen, hoe kan dit?
Wanneer de patiënt het BeterDichtbij gesprek heeft geactiveerd is het niet meer mogelijk om de gegevens aan te passen. Lees wat je hieraan kunt doen.
Wat is nieuw in het BeterDichtbij platform?
Het BeterDichtbij platform wordt continu doorontwikkeld voor zorgprofessionals en patiënten en cliënten. Bekijk hier de laatste verbeteringen en aanpassingen.
Als eerste slimme tips & laatste nieuws over BeterDichtbij ontvangen? Abonneer je op de nieuwsbrief!
Dat wil ik ook!Heb je een vraag?
Neem gerust contact op met de BeterDichtbij servicedesk, dan helpen we je graag verder.